Одржан сајам домаћих производа "Наше је боље"


У организацији Министарства трговине и туризма РС, а уз подршку Подручне привредне коморе Бијељина, јуче је у Бијељини одржан сајам домаћих производа "Наше је боље".

17.12.2019.

U Etno-selu "Stanišići" u Bijeljini juče je održan sajam domaćih proizvoda "Naše je bolje". Organizator sajma bilo je Ministarstvo trgovine i turizma RS, a tehničku podršku obezbijedila je Područna privredna komora Bijeljina.

Sajam "Naše je bolje", koji je u Bijeljini okupio više od 90 izlagača iz cijele Republike, otvorila je predsjednica Srpske Željka Cvijanović.

“Osim što se trudimo da na ovaj način predstavimo našu ponudu, nastojimo i da obezbijedimo ambijent da naši poslovni ljudi mogu da uspostavljaju kontakte i da razvijaju poslovnu saradnju", istakla je Cvijanovićeva nakon obilaska štandova.

“Činjenica da je Sajam okupio 90 izlagača dokazuje da postoji interes za ovakav vid promocije domaćih proizvoda. Svi zajedno možemo da promovišemo ono što se zove “ekonomski patriotizam", naglasila je predsjednica Srpske.

Cvijanovićeva je poručila da je namjera ovakvih manifestacija jačanje svijesti građana da je domaći proizvod najbolji.

Otvaranju sajma domaćih proizvoda prisustvovala je ministar trgovine i turizma Republike Srpske Suzana Gašić, koja je istakla da je namjera ovog skupa da što više privrednika okupi na jednom mjestu da bi se predstavilo čime raspolaže Srpska.

"Želimo da promovišemo domaće proizvode, da se kupuje naše da bi se jačala naša privreda", istakla je Gašićeva.

Za doprinos sveukupnom razvoju lokalnih zajednica Srpske, Cvijanovićevoj je u ime Saveza opština i gradova priznanje danas na Sajmu koji je održan u Etno selu Stanišići, uručio gradonačelnik Bijeljine Mićo Mićić.

Zadovoljstvo što je Sajam “Naše je bolje" organizovan u Bijeljini izražavaju i u rukovodstvu ove lokalne zajednice.
Oni koji su na ovom mjestu predstavili domaću proizvodnju dokazali su, kaže gradonačelnik Bijeljine, da imaju snage i energije u borbi za konkurentnost kako na domaćem tako i na inostranom tržištu.

Kako se moglo čuti među izlagačima, u Republici Srpskoj se intenzivno radi na stvaranju boljeg ambijenta za poslovanje privrednih subjekata, a na ovoj sajamskoj manifestaciji mnogi su prepoznali priliku i za sklapanje novih poslovnih ugovora.

Kampanja “Naše je bolje", koja se već godinama unazad sprovodi širom Srpske u cilju je promocije domaćih proizvoda i jačanja privrednih aktivnosti u Srpskoj.

U proteklom periodu su širom Republike Srpske održane konferencije posvećene brendiranju domaćih proizvoda, realizovane aktivnosti na promociji domaćih brendova i objavljeno osam brojeva biltena “Najbolje iz Srpske" u kojima su predstavljena najuspješnija preduzeća u Republici Srpskoj.



 

  • 30 GODINA U SLUŽBI PRIVREDE
  • naše je bolje
  • Članstvo u komori
  • infobiz slajder
  • 30 GODINA U SLUŽBI PRIVREDE
  • naše je bolje
  • Članstvo u komori
  • infobiz slajder